Home > Tėvai > Mokinio duomenų keitimas

Mokinio duomenų keitimas

TAMO dienyne, tėvai turi galimybę koreguoti vaiko asmeninius ar kontaktinius duomenis. Tai galima atlikti tėvų paskyroje ir tokiu būdu, padėti mokiniui prisijungti į mokinio paskyrą arba nurodyti tikslingus duomenis. Mokinio asmeninių duomenų keitimas:

  1. Meniu skiltyje Vaiko duomenys
  2. Pasirenkamas mygtukas Keisti asmeninius / prisijungimo duomenis
  3. Aktyvus vardo, pavardės ir gimimo datos įvedimo langeliai
  4. Atlikus pakeitimus, spaudžiamas mygtukas Išsaugoti
Jei mokinio el. pašto adresas pasikeitė, svarbu jo keitimą atlikti TAMO dienyne, kad ateityje nekiltų nesklandumų norint atnaujinti
prisijungimo duomenis, sklandžiam prisijungimui.
  1. Meniu skiltyje Vaiko duomenys
  2. Pasirenkamas mygtukas Keisti asmeninius / prisijungimo duomenis
  3. Skirtukas El. paštas
  4. Pasirenkamas mygtukas Keisti
  5. Įvedami prašomi duomenys
  6. Mygtukas Išsaugoti

Jei mokinys jau turi savo paskyrą, bet neprisimena prisijungimo duomenų, tuomet galimi keli sprendimo būdai:

1 BŪDAS. Jeigu mokinys YRA patvirtinęs savo el. pašto adresą:

  1. Naudojama nuoroda TAMO.lt
  2. Pasirenkama Pamiršote prisijungimo duomenis?
  3. Nurodomas el. pašto adresas
  4. El. paštu gaunamas laiškas, kuriame pateikiama slaptažodžio keitimo laiškas

2 BŪDAS. Jeigu mokinys NĖRA patvirtinęs savo el. pašto adreso:

  1. Meniu skiltyje Vaiko duomenys
  2. Pasirenkamas mygtukas Keisti asmeninius / prisijungimo duomenis
  3. Skirtukas El. paštas
  4. Pasirenkamas mygtukas Keisti
  5. Įvedami prašomi duomenys
  6. Mygtukas Išsaugoti
Išsaugojus veiksmus, TAMO sistema išsiųs laišką įvestu el. pašto adresu. Šiame el. laiške bus pateikiama el. pašto 
patvirtinimo nuoroda.

Kai mokinys patvirtins savo el. pašto adresą, galės pasinaudoti naujo slaptažodžio sukūrimo funkcija.

Mokinys TAMO paskyros slaptažodį galės pasikeisti www.tamo.lt paspaudęs Prisijungti, pasirinkęs Pamiršote prisijungimo 
duomenis? ir įvedęs savo patvirtintą el. pašto adresą.
SVARBU. Keičiant slaptažodį reikia naudotis TIK naujausiai gautu laišku. Jei rodomas klaidos pranešimas “Nepavyko pakeisti 
slaptažodžio. Kreipkitės į TAMO administratorius.” - siunčiamas naujas slaptažodžio keitimo laiškas ir pakeitimai pavyks.