Home > Tėvai > Mokinio duomenų keitimas

Mokinio duomenų keitimas

TAMO dienyne, tėvai turi galimybę koreguoti vaiko asmeninius ar kontaktinius duomenis. Tai galima atlikti tėvų paskyroje ir tokiu būdu, padėti mokiniui prisijungti į mokinio paskyrą arba nurodyti tikslingus duomenis. Mokinio asmeninių duomenų keitimas:

  1. meniu skiltyje Vaiko duomenys;
  2. Pasirenkate mygtuką Keisti asmeninius / prisijungimo duomenis;
  3. Aktyvus vardo, pavardės ir gimimo datos įvedimo langeliai;
  4. veiksmus išsaugote.
Jei mokinio el. pašto adresas pasikeitė, svarbu jo keitimą atlikti TAMO dienyne, kad ateityje nekiltų nesklandumų norint atnaujinti
prisijungimo duomenis, sklandžiam prisijungimui.
  1. meniu skiltyje Vaiko duomenys;
  2. pasirenkamas mygtukas Keisti asmeninius / prisijungimo duomenis;
  3. skirtukas El. paštas;
  4. pasirenkamas mygtukas Keisti;
  5. įvedami prašomi duomenys;
  6. veiksmus išsaugote.

Jei mokinys jau turi savo paskyrą, bet neprisimena prisijungimo duomenų, tuomet galimi keli sprendimo būdai:

1 BŪDAS. Jeigu mokinys YRA patvirtinęs savo el. pašto adresą:

  1. naudojama nuoroda dienynas.tamo.lt;
  2. pasirenkate Pamiršote prisijungimo duomenis?
  3. nurodote el. pašto adresą;
  4. el. paštu gaunate laišką, kuriame pateiktas slaptažodžio keitimo laiškas.

2 BŪDAS. Jeigu mokinys NĖRA patvirtinęs savo el. pašto adreso:

  1. meniu skiltyje Vaiko duomenys;
  2. pasirenkate mygtuką Keisti asmeninius / prisijungimo duomenis;
  3. skirtuke El. paštas;
  4. pasirenkate mygtuką Keisti;
  5. įvedate prašomus duomenis;
  6. veiksmus išsaugote.
Išsaugojus veiksmus, TAMO sistema išsiųs laišką įvestu el. pašto adresu. Šiame el. laiške bus pateikiama el. pašto 
patvirtinimo nuoroda.

Kai mokinys patvirtins savo el. pašto adresą, galės pasinaudoti naujo slaptažodžio sukūrimo funkcija.

Mokinys TAMO paskyros slaptažodį galės pasikeisti www.tamo.lt paspaudęs Prisijungti, pasirinkęs Pamiršote prisijungimo 
duomenis? ir įvedęs savo patvirtintą el. pašto adresą.
SVARBU. Keičiant slaptažodį reikia naudotis TIK naujausiai gautu laišku. Jei rodomas klaidos pranešimas “Nepavyko pakeisti 
slaptažodžio. Kreipkitės į TAMO administratorius.” - siunčiamas naujas slaptažodžio keitimo laiškas ir pakeitimai pavyks.